Kizlar benimde 20.haftam yaa sikayet gibi olmasin ama yani hep mi ağrı si olur insanın kasık bolgesinde gecici ama devam eden ağrılar cok afedersiniz alt bolgemde batma ve ağrı yani genislemeye bağlı mıdır farklı bi sorun mu vardir anlam veremiyorum aynı durumu yasayann var mi