Arkadaşlar ben 112de çalışıyorum ve yaz sezonu olduğu için yaylalara çıkıyoruz sürekli hareket halindeyiz ambulans çok sallıyor yayla yolları hep çukur tümsek çok sallantılı olması sizce bebeğe zarar verir mi ? Tabiki doktora gitcem bunu söylicem gerçi daha önce söylediğimde kanaman olduğu takdirde mesaiye geçersin demişlerdi illa kanamamın olmasını istiyorlar ambulansta çalışamaz raporu vermek için. Çok zorlanıyorum müdürlüğümle de konuştum o da rapor almadan geçirtmiyo İnşallah bebeğime bi zararı olmaz 😔😔