EzgiAydnDuman çok sevindim senin adına maşallah diyeyim 😊 ben de girdim ama Baltalimanı kemik hastanesinde girdim eğitim ve Araştırma hastanesi çok da ayrıntılı bakmadılar gibime geldi zaten kısa sürdü iki sayfa bir rapor verdiler bir de 4 tane de fotoğraf. Anladığım kadarıyla bi sıkıntı yok çünkü oradakiler de birşey demedi. bu hafta sonucu kendi doktoruma götüreceğim bakması için gerekirse kendi hastanemde bir daha gireceğim doktora da sorup tabi..