Sadece protein yüksekliği deyip bıraktılar mı canm 24saatlik idrar baktılarmı ben ilk gebeliğimde preeklampsi geçirdim protein yüksekliği tansiyon yüksekliği karnın üstünde ağrı migren ağrısı kusma gibi şikayetlerin olursa hemen doktora git onun dışında iyi bi doktor bul kendine bir ay önce 145di şuna 277iki hafta sonra kontrolüm var 300den sonrası zararlıymış 300ü geçince bebeği alacak sanırım 😞