Merhaba hanımlar artık hergün ilaçlara bağlı uyanıp uyumaktan çok sıkıldım kan ilacımı düzenli kullanıyorum ama yağlı şeyden artık gına geldi 1 haftadır düzenli kullanmıyorum hatta hiç kullanmıyorum bi dün içtim o kadar benim gibi olan var mı içmesek ne olur yani zaten sona geldik ciddi bi problem oluşturur mu ?