11 haftalik hamileyim gelebiligimin baslarinda rubella kizamikcik hastaligi gecirmisim bu hastalik riskli bi hastalikmis anneden bebege bulasinca kotu sonuclar dogurabiliyormus bulastiysa bebek olebiliyo yada %100 zihinsel engelli oluyormus benim bebegim olmemis cokta saglikli simdilik doktor bulasmamis ama su andan sonra bulasma riski var bunu ancak 16. Haftada amniyosentezle anlayabiliriz dedi sizce napmaliyim engelli oluo olmadigini ogrenmelimiyim yoksa dogumdan sonrami ogrenmeliyim yardim edin fikirlerinize ihtiyacim var