Detaylı ultrasonda kordonun bir kat boynuna dolandığını gördük.yüzünü göstermediği için iki gün sonra tekrar gittiğimizde kordon aynı şekilde duruyordu.5 kişiden 1inde karşılaşıyoruz bu durumla Önemli olan doğum yakınken dolamaması 2-3 kat dolanmaması dediler.Suan 22 haftalığım acaba düzelirmi normal doğuma engel olur başına gelen varmı ?