iremmvebebegi Kizlar 36+3’te yim ve 1 cm acilman var dedi bugun,Cati muaynesi oldum.Bebek aşağıda dedi suyun gelebilir kontrol et dedi.Bu haftada dogum baslar mı sizce? Doktorum aşırı pimpirikli ama :(
Esranrogz iremmvebebegi bende 36+3 teyim canım çatı muayenen nasıl geçti daha doktorum yapmadı yarın öbür gün gidicem yine inşallah randevuya
Bozslanomur iremmvebebegi 32 de 2 cm açılmam vardı 36 ya kadr durdu cnm:) ciger geliştiricini vurdur zamanında gelsin inş
eylulvari iremmvebebegi 36+5teyiz. sancım çok ama açılma ile ilgili bir şey demedi çatı muayenesinde :/ muayeneleri haftada bire düşürdük artık. o kadar açılma normal diye biliyorum ben
Kubrabzkrt Canım 36+3 te benimde 1 cm açılmam vardı bebek baya aşağıda dedi şuan 37+2 yim hiçbir belirti yok ☺️ Hemen olmuyormuş anlıycağın
iremmvebebegi Kubrabzkrt Aman cok sukur :) Banada dedi ki bebek aşağıda 1 cm açıklık var insallah bisey olmaz 😅
Kubrabzkrt iremmvebebegi yani bende öyle deyince Allah dedim geliyo uyuyamadım ne zaman gelcek diye çok iyi anlıyorum seni hayırlısı artık bekliycez😂