Hanife001 Doğum yapali 5 gün oldu bi anda ateş basıyor yanıyorum bi anda donuyorum hiç durmadan içimden ağlamak geliyor normal mi böyle olması kızlar
Seher__ Hanife001 evet canım ya benimde 6.gunumdu bugün terlmek üşümek çok oluyo sezaryen oldum bide sırtım tutuluyo hemen kapı pencere cereyan yapinca
Ademnilay Canim o gogsundeki sutleri bosaltamadigin icin oluyo bana da oldu aynisi titreme falan geliyo süt kanallarin dolu oldugu icin oyle oluyo