1gzm1 canım kan pıhtılaşması sağlıksız gebelik veya anne karnında bebek ölümlerine sebep oluyor maalesef ben daha önce bir kez kimyasal gebelik yaşadım kız kardeşim de o ara hamileydi ve bebeğinin kalbi durdu annem de bu olaylardan 2 ay sonra ameliyat oldu kan pıhtılaşması çıktı sonra ben yeniden hamile kaldım doktoruma hikayemi anlatınca bebeği riske atmayalım diye kan sulandırıcı iğne ve hap verdi ve düşük önleyici başka bi ilaç daha. Doktorum sende de büyük ihtimalle kanda pıhtılaşma var dedi. Şuan hamile degilsen özel laboratuara veya devlet hastanesine gidip daha önce de kaybın olduysa genetik bölümünden test istediğini söyle kayıplarını da belirt sonuç bazıların da 1 buçuk ayla 3 ay arasında çıkıyor bu arada eşinin de kanina bakılması lazim