Ecmelinannesi bebiiimamm Walla benim Huawei mate 10 lite Ben kamerasını çok beğeniyorum iPhone gibi çekiyor net çekiyor
Prensannesi61 [silindi] iPhone 7 Plus kullanıcısıyım dün kuzenimin söz fotoğraflarını ben çektim😏 iPhone der susarım ❤️
Betusunannsi EAK lg ye google destegi kesildi. Artik uygulamalar gelistirilmeyecekmis. Lg almasin bence 🙈
Tazeanne0134 bebiiimamm valla 1900 dü şimdi 1700lerde falan yanlış değilsem samsung galaxy J7 prime2 telefonumun markası valla herkes çektiğim resimlerimi çok beğenir ve prof makine ile çektiğimi düşünür
Nebahathumeyra burcukerem bende iPhone 7 Plus var ben hiç memnun değilim maalesef kamerasından. Neden bilmiyorum
Merve612506 bebiiimamm vallahi bir sürü yeni model telefondansa ıphone 6s al hepsine bin basar emin ol pişman olmazsın samsung lg sonny huawemi neyse zımbırtı ıphonun en eski modelini tutmazlar az ve öz özelliklere sahip yetiyor diğerleri gibi kırk bin çeşit özlelliği olup cezbedip bir yıl sonra kasmaya başlamaz şarj sorunu vs
Gurbet_kusu Merve612506 valla benimki Huawei p20lite esiminki iPhone 6s ama benimki onunkine bin basar bunu da telefonumu gören herkes soyluyor
Ozderr bebiiimamm ıphonenun en gözde telefonu elimde ama huawei telefonunun kamerasını gördükten sonra elimdeki telefonu yere çalasım geldi 😂😂
bebiiimamm Memnun olduğunuz Telefondan çektiğiniz fotoğrafları paylaşabilirsiniz hızlıresimden , manzara iyi çıkıyorda selfi ya da arka kamerada kendimizi çekince de iyi mi onu da yazar mısınız
Ozderr bebiiimamm ben iPhone X kullanıyorum kuzenimin elinde huaweinin iki binlik tlefonu vardı beraber resim çektik onun telefonunun kamerası o kadar güzel cekti ki anlatamam 🙂