Nagii61 İyi aksamlar kızlar ben bırsy merak ediyorum 36 haftamda ayrıldım dogum iznime acaba rapor parasını ne zaman alacagım aranızda dogum yapıp alan varsa bilgilendirebilirmi dogum sonundamı yoksa parça parça mı alacagım
Mucizem00 Nagii61 16 haftalık izin süremiz var ya 8 Doğum öncesi 8 Doğum sonrası, parayıda parça parça alıyorsunuz Doğumdan sonra bir yarısı diğer yarısınıda rapor tamamen bitince
GuelGltkn Nagii61 bend ebunu merak ediyorum bazisi parca parca diyo bazisi rapor süresi bitince toplu aliyosun diyo hangisi dogru bilemedim
2kezanne 2 bölüm oluyor ben bilmiyordum baya ugrastim emanete felan gitti daha saglikli bilgi almalisin sigortayi ara
nurhayatogul Nagii61 sigortadan sigortaya değişiyor parça parça değilde ay ay almıştır bende o şekilde almıştım