dryadx Merhaba Özelde yaptırdım yarın da devlette randevum var ama devlette nasıl bakılıyor bilemiorum göztepe eah yaptırıcam orada yaptıran var mı kızlar ????
Erburer dryadx göztepede normal kadın dogumamı randevu aldın detaylı ııcn?? Bana perınatolojıye al demıslerdı o bolumude bulamadım orda ama benmı yanlış baktım acaba
dryadx Erburer aylar önce kadın doğuma gitmiştim o yönlendirdi beni ayrıntılı için sonra sıra aldım 2 temmuza bakalım. Sizi ne için perinatolojiye yönlendirdi ki ?