Zeyneptaylan Arkadaşlar ayıptır söylemesi 1 haftadır ishalim ve rahim ağrısı yaşıyorum özellikle yürürken.17 haftalık gebeyim neler önerirsiniz böyle bir sorun yaşayan varmı..