CanNurdan Kızlar özellerde Doğum fiyatları çok uçuk geliyor bana durumumuz kötü değil ama gerek yok 7bin vermeye doğumu Ankara’da yapmayı planlıyorum internette mutlu bey hakkında iyi yorumlar okudum hastası olan varsa sizin de fikirlerinizi almak isterim 🥰