Selam annişler mesajı uzun uzun yazmak istiyorum inşallah bebeşim uyanmaSa yazıcam ☺️, neyse 2haftadır sadce 1cm açıklığım vardı hiç ilerlemişti ve dktrum muayne ettiğinde suyumun az olduğunu ve 40 haftayı geçirmiyeceğini söyledi yani haftya cuma sana yatış yapalım suni ile dedi , bnde kabul ettim tabki, perşmbe günü kntrle giitim cuma yatış verilicek diye , muayne etti eveett yarın sabh 5de yatışın yaplsn hadi bakalım dedi dktrum ve dktrum medicine hosptal de dr sibel barut müthiş bi dr herkse tavsiyemdir, neyse ben perşmbe gnü annem ablam kız kardeşim akşamdan bana geldiler sabh kayın pederim kaynanam vs hepbirlikte hadtaneye gidicektik, tabi ben uyurmuyum heyecandan uyumadk hepimiz saat oldu gece 3hepmizi bi uyku bastrdıki nasıl ben biraz gözümü dinlendreyim dedim herkes biyere uzanmış bianda benim tlfn bi çaldı kayınvalidem arıyor üst katımda otruyo bu arada dddiki hazrmısınız hadi dedi tmm anne hazırız dedim , saate bi baktm 4 herkes hazrlancakta yola çıkcazda geç kaldık dedim hepniz kalkın dedim herkes bi hışınla haztlanıyoki görmeniz lazım 😂 Neyse saat oldu 4buçk eşylarımıxı aldk bindk arbya gidiyruz bende pek bi heycan yok böyle sanki havadayım ,5de hastanedeydik eşim servis çekiyo havaalanına yerine servis çekicek kimseyi bulamadığı için hemen bizi bırakıp servis çekmye gitti biz hep birlkte hastanye girdk kayıt işlemleri yapldı alt kata doğumhaneye dediler hadi bismillah dedim , alt kata indik yanıma sancı çeerken refakatcı olark ablamı istedim geldik doğumhane kapısına kapıda kaynanamı annemi kız kardeşimi öptm içeri girerken bi tuhaf oldum ilk defa ameliythane görüyorum hep şaşkınım neyse içeri önce beni tek aldılar giydrmek için beni aldılar odaya uzerime kıyafet verdiler çıkar bakalım dedi ebe hadi bunları giy ben giyiyorum ama böyle bi farkndalık yok çok tuhaf bi duygu, sadece aanı yaşıyorum ☺️☺️ Neyse yattım yatağıma koluma serum için damaryolu açılıp serum takldı snrasorular sordu işte kan grubun en son kaçta yemk yedin kaçta su içtn filan , benim bu arada sadce adet sancısı vardı hiç sancım yoktu zaten , neyse ablam geldi odaya yanıma otrdu sancılar yarım saat içinde gelmeye başlamıştı sadce başlangıçtı adet sancısının birazdha şiddetlisi ama kesinlikle dayanılmicak gibi değil neyse saat geçtikçe benimde ağrım oluyo nstye bağlıyım zaten yanlış hatrlamıyosam sabh 8gibi filan ebem gelip alttan muayene edelim dedi etti etti bende sancı çekiyorum diye baya açılmıştr ümidiyle ne kadr olmuş dedim 3cm dedi sabhtan beri 2cm mi açılmış dedim eyvah dedim neyse , sancının ayarını arada yükseltmeye geliyolardı ilk 20deydi snra 30 snra 50 yaptılar kaldı öyle saat geçtikçe belim çatliyacak gibi oluyodu artık dayanamamaya başlamıştım ablam sancı geldikçe belimi ovuyodu ben inliyodum resmen ben inledikçe ablam yanımda dua okuyodu bana , kendi dktrum geldi yanıma oda nasılsın ümran dedi gördüğünüz gibi dedim çok ağrılı dedim geçicek kızım dedi , alttan muayne etti drum 3 cm demesin mi resmen açılmam çok ağır ilerliyodu dakika tuttu ablam 2dakikada gelip tam 1dakika sürüyodu sancı zaman geçtikçe öyle şiddetleniyoduki anlatamam , ben yapamicam heralde dedim hiç ilerlemiyo du çünkü ablam dra sorduğunda neden ağır ilerliyo açılma olmuyo diye drumda ilk doğumda normal 1buçk saate 1cm açılma çok normal dedi ki bnimki acayip ağır ilerliyodu , neyse saati net hatrlamıyorum evem gelmişti hadi lavman yapalım dedi tuvaletim vardı çünkü lavmanı yaptı 2dakika içnde etki eder biraz dolaş tutabldiğin kadr tut bağırsakların iyice temzlensin dedi ama ne mümkün lavaboya zor yetştim birazcık ayaktayken yakalandım tutamadım yani , çıktım lavabodan biraz gezin dedi ebe odanda geziniyrm ama sancı geldikçe yatağın ucunu tutup inliyorum ablam belimi ovuyo öyle yoruldum öyle bitkin düştümki yürürken backlarm tutmuyo belim kopuyo zaten bide uykusuzum göz kapağım bile düşücek derecede öyle kötü oldum , neyse saat oldu öğlen 2 açıklık sadece 5cm inlemeye devam tabi artık ablma dedimki çık dışarı oğuza deki epidural istiyorum dayanamıyorum çünkü ablamda dayan yapablrsin diyo ama ağrı öyle şiddetli vuruyoki dayanamıyorum bildiğiniz gibi değil diyodum çıkmış yukarı eşime söylemiş oda dayansın demiş az kaldı demiş ben onu evde tembihlemştim ne olursa olsn sezeryan yok ben sızlasamda ne desem kabul etme demiştim çünkü ona 😂😂 neyse ablam geldi dayan epidralin kalıcı hasrları varmış falan diyolar dedi dedim da ya na mı yo rum Allahım yardım et dayanma gücü ver ağzmda dualar ama çoz zor geçti sancılı bölümüm çok zamn geçtikçe ağrı o kadr ilerledi ki sancı geldiğinde saçımı tutup çekiyodum birazda kendimi kasıyodum tabi oda etkilşyomuş açılmayı pilates topunda sağa sola çeviriyorum kalcayı ağrı gelince yukarı aşağıya şiddtli zıpla dedi ebe bana zıplıyorum ama beynim sallanıcak derecede zıplıyorum çok azıcık ağrıyı aza indriyi ama yinede dayanışcak gibi değildi benim için, ben ablma kızıyorum oğuzu ara onaylasın yukardan epidurali diyorum dha yukarı çıkıcakta muasebeye gidip fiyat alıcakta onay vericekte ebrlere bilgi gelicekte ebe anca bana dönücek artık o hadde geldimki ebelere dedimki siz verin bana epidrali eşim onaylmaya çıktı , yok bilgi gelmeden vermiyolar arkdaş, eşim bi tanıdık dru aramış odman abi epidral istiyo eşim bi zararı varmı yok mu diye oda 4gün şiddetli baş ağrısı çekeblr demiş belide ağrıyablr demiş öyle diyince kayınpederim zaten takıntılı böyle durumlara yok demişler olmaz dayansın demişler eşim ortaka kalıp yukarı çıkamamış , doğumhaneyeyle dışarıdaki kapının arasnsa küçk bi yer var orya çıkardılar eşin geleblr dediler ben serumumla çıktım orya eşimle annem gelmişti eşim direk sarılıp öptü kokladı aşkm dayan dedi senin için dedi evde bana ne dediğini unutma dedi , aşkım böyle tahmin etmiyodum çok kötüyüm dayanamıyrum bildiğiniz gibi değil dedim ve sancı girdi o arada belime zaten inliyrum belini okşa oğuz dedi annem oğuz belimi okşuyo kayınvalidemde geldi o arada 2.sancı yine girdi ben çok kötüyüm tabi inliyorum dayanamıyorum nolur yardm edin diyrm onlara annem kaynanam sezeyna alsnlar madem dediler o halimi görnce ne yapıyolarsa yapsnlar ben dayanamıyorum dedim , odama geçtm yine sancı hat safada tabi saat olmuş 3açılma 6cm dha 10 cm olckda artık topn üstnde bile zıplayamıyrm o kadr düştüm yine ablma tlfn açtrdım oğuz noldu naptn diye çıkmış muasebeye isteğe bağlı sezryna 4buçk milyr demişler tabi bizmkilere biraz fazla gelmiş bende sayıyorum eşime tabi ağzına tükürüyüm oğuz gözüm görmesin seni oğuz dayanamıyorum diyorum niye anlamıyosn beni vs vs tlfndan doğru 😂😂 oda çıkmış yuları epidrali onaylamış eşimde demişki epidral verlsn en azında acısı azalır diyr , en sonunda onayladı bilgisi geldi dedi ebe bu sefer epidral dru başka biri onu bekle nerde bu dr gelsin artık dayanamıyorum bi 20 dakikada öyle ağrı çektm ebe sürekli muyene ediyo tabi açıklık hala 6cm epidrl dru geldi epidral iğnesini yaptı öyle ağrım olmadı ne zamn etki eder dedim 5-10 dakiya eder dedi uzandım yatağıma birzdan aykların uyşmya başlar dedi serumum bitmişti 2.sini taktı o arada ayklarm karınclanmya başlamıştı ebe sen uyu dedi yorgun düştün inşallah ıkınablrsin uyu dinlen dedi zatn öyle uykum varki hemen anında uyumuşum 10 dakika snra ebeö geldi nasıl ağrın varmı dedi kuş gibiyim ağrm yok dedim sana şimdi sonda takıcam tuvaletin için dedi taktı hissetmedim tabi uyuşuğumya, birzdha uyu dedi yarım saat uyudum ebem yine geldi muayne ediym dedi baktı güzel dedi ne kadr olmuş açıklık dedim güldü 10 dakikaya doğuma gidiyruz dedi ben şok hiçbişy hissetmiyorum açıklık 8-9. Cm ddi, ayklarım uyuşuk tabi tekrlekli sandlye getrdiler zor otrttular ablamla ebe , doğum odasına gittik ablam odaya çıktı orda tektim çatala kaldırdı ebem beni kucakladı baklarım tutmuyodu çünkü saolsun çok güzel ilgilendi arada ebeye Allah razı oldn hakknı helal et diyodum vallahi , neyse dr um yan odada sesi geliyo birini doğurtuyodu bayan çığlıklı ıkınıyo tabi, ebede benimle ilgileniyo çataldayım eliyle açıyo filan en son bana dediki sana bişy diyim mi saçları up uzun simsiyah dedi bende dedmki beni mi kandrıyosun nolur doğruyu söyle , valla dedi elime saç gelse göstericem sana dedi ben nasıl mutluyum ama hiç ağrı yok sancı yok gayet normal bekliyorum ayklarımı hafif hafif kendine gelmye başlıyodu, şanslıydım ıkınabilmem için uyuşukluğun geçmesi lazımdı, neyse dktrum geldi odaya hadi bakalım dedi baktı bana oo çok güzel hadi gel bakalım dedi ıkın dedi ıkınmaya çalştım az ama yinede ıkınabliorum ağrı yok bişy hissetmiyorum tabi bidha hadi kızım dedi yine ıkındım ama tam beceremedim ebem karnımdan bi bastırmış ben çığlık attım kaburgamı çok acıttı halâ ağrıyo ama bi baktm içinden bişy aktı gitti sarıp verdiler kucağıma al bakalım dediler bi baktım kucağımda oğlum sıcacık bana bakıyo bi ağlama başlamışım nasıl ağlıyorum yavrum annem diye çok çektim ama değer sana dedim dktrum benide ağlatıcan sus dedi 😌😌 kordnunu sen kesmek istermisin dedi evet dedim bana doğru çevrdiler keserken göbek adı ne olck dedi bilmem dedim ama herşey hızlı ilerliyo ne diyolar çok farklıydı hadi emre olsun dedi dr um kestm kordonunu ilk defa duydum bunuda göbek kesilrken adı konuyomuş demekki oğluşum oltrasonda 3.700 gözüküyodu bakalım kaç kg olmuştu bebişimi götrdüler dr um bebişle fotoda çekti kendisyle , snra benim plasentam hemen düşmedi biraz onu bekledik en son eliyle müdhale etti dr içimi temzledi uzun bi eldiven takıp, snra dikişe başladılar oda biraz uzun sürdü ama hiçbirşey hissetmiyodum backlarım kendine gelmişti biraz ama yürüyeck kadr değil, neyse drum gitti teşekkür ettim dua ettim falan fıstık , beni başka bi ebe gelip temzleyip giydirdi ebemle gelip giydirdiler tekrlekli sandlyeye otrttular beni odama çıkarmak için ebem çıkış kapısına giderken bana dediki kaç kilo biliyomusun dedi kaç dedim 4kilo 80 gram dedi nasıl yani gerçkten mi dedim evet ve sen bunu normal doğrdun dedi boyu ne kadr dedim onu merak ediyodum bakalım dedi kağıda baktı 52cm dedi maşallah benim oğluşuma dedim odama götrüyo tabi o arada beni odama gittim herkes odada merakla beni bekliyolar tabi birdim kapıdan herkes hoşgeldin aferin sana tebrikler hayırlı olsunlar yatağıma yatrdılar beni , doğum olduğunda kapıda bekliyolarmış herkes ebe çıkıp doğum oldu normal doğdu demiş herkes özellikle eşim çok ağlamış snradan anlattı ablam 😬 , oğlumu odaya getrdiler Allahım nasıl güzel nasıl tatlı emzrmye başladm derken eve geldik 28.06.2019 ccuma günü gündüz 5de 4kilo 52cm ile geldi oğlum dünyaya Allah var çok çektim sancıdan mümkün oldukça kendi sancınızı bekleyin öyle gidin hastneye sorularınız varsa sorablrsiniz Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin ❤️❤️❤️