Cigdem30 Acik renk tonlarinda boyatmak istyorum ama zarari varmi gebelikte 16 haftalik hamileyim ve sac rengim berbat renk soldu baydi resmen
Muallimehanim Cigdem30 Boyada fazlaca kimyasal olduğu için doktorum bekliceksin 9 aycık demişti bana :) Normalde bile o koku rahatsız ediyo insanı. Bitkisellerde de oluyor koku az da olsa. Ne kadar zararı yok denilse de bebeğimiz için beklemeye değer 😌
Kbradmrdg Cigdem30 valla bende çok düşündüm ama sabrettim 36 haftalık oldum anca Doğumdan sonra doktorumda önermedi kuaför bile paranı almak içinde olsa yapmam sabret dedi bende nasipse Doğumdan sonra yaptıracağım
Cigdem30 Ecmelinannesi bazilari zararli diyor bazilarida zararsiz ama boyanin kokusu gozleri bile yakiyor varmidir bir zarari acaba bende doktora sorcam ama daha bir hafta var randuvuya