Aysekk53 Kalbiminsesi valla 33. Haftama giriyorum adet sancısı gibi sancılarım çok var bu ara . Nasıl oluyo bende bilmiyorum
Benay10 Kalbiminsesi vajina da baskı oluyor hareket ettikçe aha çıkacak diyorsun aniden sancı giriyor bir ağrı daha doğrusu sonra oturunca yatınca geçiyor o ağrı
Gonul_hanm Mesela benim gibi oluyor 😅 bebek karnımda toplanıp duruyor diye hastaneye gittim nst de sancılarım çıktı hafif hafif açılmam yok bebek gayet iyi bu haftalarda gayet normal deniliyor ama ihmal etmemek lazım 😒
Seydaisgrn Gonul_hanm Benimde o şekilde toplanmalar oluyor 33. Haftadayım bugün doktora sorduğumda bu şekilde ağrıların yalancı sancı olduğunu olabilceğini söyledi