Nurcann02 benim kızım 2870gr 50 cm doğdu,geriden geliyor diye hemde 41.haftaya kadar bekledik düşün. Dünyanın en sağlıklı bebeği oldu İnan. Millet çok minik yaptı durdu ama daha 1aylık kontörlünde 5kg 57 cm i gördü 😊 ve hiç hasta olmayan çok sağlıklı gözleri fıldır fıldır bir kızdı 😊hala öyle 4 yaşında algıları çok yüksek,zeki bir çocuk. 4-4,5 kg doğup sürekli hasta olan,alerji olan,bağırsak sorunları yaşan bir bebektense sağlıklı,turp gibi ama zayıf bir bebek daha iyi İnan ✌🏻