Edaorde00 38+4 günlük hamileyim şu ara göğüslerimden sıkınca normal şekilde süt gelmesi gerekiyor mu acaba
Edaorde00 [silindi] sıkmıyorum ama göğüs pedi kullananlar varmış o kadar süt geliyor dendi merak ettim normal mi diye
[silindi] Edaorde00 canım normal bende hiç gelmedi süt Doğum öncesi ama göğüs uçlarimda pislik gibi şeyler oluyordu hiç dokunmadım Doğumu spinal sezeryanla yaptım sütüm de geldi hemen çok oynama erken Doğumu da tetikliyor
Zeydo Doğumdan hemen sonra bile gelmiyor kimisinin. Bence öncesinde gelmesi normal bir durum olmamalı🤔