dryadx Merhaba tatlış anneler ve Adaylar istanbul anadolu yakasında hangi hastane ve nasıl dogum önerirsiniz ?
dryadx nurhayatogul nurhayatogul inşalllah saglıcakla Kucagınıza almayı nasip etsin Allah . Ben ataşehirde oturuyorum bir kaç kez oraya gittim bölgeye yavuz beye ama sonra bıraktım çünkü soru sordugumuzda “bunu nasl bilemezsin “ der gibi bakışlarından rahatsız oldum😃😂😂 ama alanında ilğilenmesi ve tecrübesi çok iyi 👍🏻 Allah için ...
nurhayatogul dryadx yavuz beye giden çok fazla bende özlem aras gidiyorum tek sorun bu hastaneye çok gelen var 😂 ama iyi doktorları ilgili de şimdiye kadar sorun yaşamadım çok şükür. Allah sağlıkla almayı nasip etsin yavrularımızı kucağımıza 🙏🏻
dryadx nurhayatogul evet özlem hanıma da gittim çok ilğili .yogunluk konusunda malesef aşırı yogundu benim gittiğim zamanlarda da sanırım nedeni o tarafta çok özel hast.olmayışı !