Bukednlres İşk hamileliğimde bebeğimin kalbi 9 haftalıkken durdu kürtaj oldum. Yaklaşık 1 sene sonra tekrar hamile kaldım herşey güzel giderken ayrıntılıda öğrendim ki aort kapağında darlık varmış sonraki damarlarda genişleme yapmış bu durum. Gitmediğim doktor kalmadı. Anne karnında ölür diyen oldu onay veriyim aldır diyen doktor oldu. Di George sendromu olabilir bebeğin amnşyosentez yaptır diyen oldu. Hiç birine kulak asmadım. Zor mu zor Allah biliyo halen içim yanıyo, anlatırken ağlıyorum.. Bu benim için bi imtihan biliyorum bunların hiç birini kondurmuyorum kızıma.. Dua ediyorum Allah’ım kimseyi bebeğiyle sınamasın. İnanıyorum ki hiç bişeyi kalmıcak doğana kadar. Sabret. Hiç bişey O’na zor O’na ağır gelmez.. öyle doğsa bile vardır bi bildiği tıp ilerledi artık herşeyin bi çaresi var. Derdi veren Allah dermanını da verir merak etme. Aklın kalbin dini görüşün ne der bilemem ama benim naçizane fikrim bu canım.