Merhabalar bende 28 haftaligim adet sancisina benzer agrim vardi bide cok kasilmalarim basladi diye doktor gittim nstye girdim. Orda hic sanci cikmaadi sormak istedigim soru su... girdigimde hic kasilmam olmadi sanci o yuzden cikmamis olabilrmi yada nstdeki sanci kasilmadan baska birsey mi??eve geldim yine karnim tas gibi kasildi.