Bebek aşağıda değilse doktor erken doğum riski var demediği sürece problem yok. Göbek aşağıda olmasının nedeni tamamen karın kaslarınızla alakalı😆 benim de aşağıda çünkü bu zamana kadar ne spor yaptım ne de genetik olarak şanslıyım🤣 kaslar çok güçlü olmadığı için bebeği yukarda tutamıyor olay bu rahat olun öptüm♥