Aysegl Bende yoğun bi kanama yaşadım 10. haftada pıhtılar da vardı. Bebeğim duruyodu ama, düşük değilmiş. Hemen iğne oldum ilaca başladım. Umarım sizin de duruyodur, yıpratmayın kendinizi. Hakkınızda hayırlısı olsun...
Caciinnn Essra zgeKanerConker Tugceince Caglaunul Kbrayvuz Zuve Zeze03 Sevgim Desafa Selime444 ozgesoy28 Elfn deletedmom99 tubatayfun Elif1147 HakanNeeAkgz ServetlaydaOur Annesinin1tanesi Annesinin1tanesi Kaderrakbas Kbr Ebrush MucizemE Sinemelik Gupse çok teşekkürler ilginiz için ne yazık ki düşürmüşüm miniğimi bunu tek tek anlatmak benim için biraz zor o yüzden bazılarını bi kaç kere etiketlemiş olabilirim kusura bakmayın şimdiden. Buraya en son yazdıktan sonra kanamam iyice artmıştı hazırlanıyordum ama ayaklarımdan süzülüp gidiyodu kanlar kan tutuyormuş beni meğer bilmiyordum tansiyonum düştü banyoya gittim yüzümü yıkamaya bayılmışım bayıldığjmda kafamı yarmışım ayıldığımda hastaneye gittik dikiş atıldı 2 dikişim var kadın Doğum da düşürmüşsün ama kürtaj yapalım dedi şuan küçük olduğu için biraz sabredeyim istedim kabul etmedim kürtajı imza atıp çıktım. Rabbim sizi bebeklerinize bebeklerinizi sizlere bağışlasın rabbim kimseye yaşatmasın. Çok zor oldu benim için, kalp atışını duyduktan onun için birsürü şey aldıktan ve bütün hayatımı ona adadığımdan. Benim maceram bitti rabbim sağlıkla sıhhatle çocuklarınızı kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Caciinnn Tugceince doktora gidicek ne cesaretim kaldı ne halim bence de düşük. Saatlerdir deli gibi kanamam var ve büyük parçalar düşürdüm hiç böyle olmamıştı. Yüreğim sızlıyo orasıda çok ayrı tabi
Kbrayvuz Caciinnn çok geçmiş olsun cok üzüldüm sen yinede hastaneye git bence allahtan ümit kesilmez 🙏🙏
Sevgim Caciinnn canım ne yaptın aklım kaldı sende Allah korktuğuna uğratmasın inşallah sadece önemsiz bi kanamadır 😟😟
Caglaunul Caciinnn canım bende kasım ayında ilk bebeğimi düşürdüm 7 haftalıkken kalbi durdu hastaneye gittiğimde doktor alalım kalbi de durmuş bu sancıyı kanamayı boşuna çekme dedi bende Eve gelmiştim çanta hazırlamaya ardından şiddetli bi sancım oldu tuvalete gittim ve kocaman bi parça düşürdüm ☹ O düşen bebeğimmiş keseyle birlikte. Tekrar doktora gittiğimde ultrasonla bakıldı yoktu bebeğim ☹ Yani düşürsen anlarsın ama yoğun kanamada genelde kalbi duruyor ☹☹
deletedmom99 ben olsam cok vicdan azabi cekerdim eger dusukse niye hemem dr gitmedim diye niye bekliysn kuzum ya kanamn varsa niye bekliysn insallah bisey olmamstr rabbim sana bagslar insallah🙁