Depresif_polyanna Cankusssssss ameliyathane aklıma geldi başlıktan 😁 doğum sonrası ikram masası denilebilir 😊
Sengulkrgz Cankusssssss ben olsam pembe ortunun altina gri yada beyaz bir ortu orterdim daha hos dururdu
sydtns Doğum masası diyince çatal geliyo akkıma 😄 ama gerçekten çok cici olmuş 🥰 çok güzel günler görün inşallh
sevval55 Hastaneye hazırlamicaksınız sanırkm benim normal olursa hastaneye hazırlamak iatemiyorum eve gelince evimde hazır olsun gelen misafirlere diyorum çok güzel olmus sizinde🙏🏻
Cankusssssss sevval55 hastaneye de 10 ar tane götürecem insallah hastane için süsler ayrı onları da ben doğumdayken annemler halledecek 😉