Merhabalar, aile hekiminde toxo,rubella gibi testleri yaptirdim ancak rubella pozitif cikti hem igm hem igg,biraz endiselendim,yrn ozeldeki kendi doktoruma gidicem tabiki ama strese girdim, ancak baska bi doktora sordum saglik ocagina guvenemezsin dedi,sizce ne kadar guvenli,deneyimleyen varmi? Tesekkürler 🙏