Arkadaşlar şekerim çıkmadı ama doktor risk olduğu için diyet verdi bugün 4 gbi tatlı krizine girdim ve şeker ilavesiz lokum gibi bsy aldık ve yedim onu dengelemek için akşamki ara öğün meyvesini yemesem olur mu bu konuda yardımcı olucaklsr yazabilir mi