kizlar ben genel anesteziyle sezaryan olucam ama doktorum bana o gun hastaneye nasl geliceğim hakkında bilgi vermedi ayrıca ameliyat icin yapilcak tahlilleri bugun yaptır dedi bana ama bnde bi kaçını yaptirabildim ama ameliyata o gun nasl gelicegim hakkinda hic bil.bilgi vermedi ?