Papatya85 Merhaba 29. Haftamdayım bugün doktora gittiğimde ara ara karnım sertleşiyor deyince doktor nst çektirdi ağrılar 20-30 arası çıktı.bu değer normal değil mi? Doktorum artık minik minik ağrıların başlamış dedi.bu korkulacak birşey mi? Gitgide artarmı?
Semisko Papatya85 20-30 sancıdan sayılmıyor. Bende de çıkmıştı. Bi hafta sonra 80-90 oldu 33+4 tü. Alttan muayene etti Doğum başlamış olabilir dedi. Allahtan açılma yoktu. Bi hafta sonra da bebek çok aşağıda erken Doğum olabilir dedi ciğer geliştirici serum falan yapıldı🤷🏼♀️ 34+5 şu an . Bugün oldu bunlar. Stres içindeyim
Symgmnr Papatya85 31+3te gece gittim benim de seninki gibi çıktı idrar yolu enfeksiyonu tetiklemiş benimkini doktor yatış verdi ciğer geliştirici yapıldı sancı durdurucu haplar serumlar takıldı 48 saatten fazla hastanede kaldım daha bu sabah 20nin altına düşmüştü nst gönderdi doktor. Sancı hissetmedim hiç ben de bebek hareketsizdi acile gitmiştim
Heisenberg Papatya85 20li sancılar 0 sancı kabul ediliyor. Ve o sancılar çok belirleyici olmuyor. Şöyle anlatayım benim hiç hissetmediğim halde nstde 100 sancım çıkıyordu ama doğum anından dakilalar öncesinde nst 40-50 sancı gösteriyordu. Ebede önemli olan makinenin ne gösterdiği değil senin ne hissettiğin demişti.
Papatya85 Papatya85 Symgmnr Heisenberg Symgmnr ağrım yok ama bazen karnım semsert oluyor korkuyorum doğum yaklaştı mı demek? Kanda enfeksiyonum da yok aynı zamanda serklajlıyım.bu kasılmalar hep olur mu? Benim ilk gebeliğim korkmalımıyım? Ne yapmalıyım bilmiyorum
fatossaluk Semisko benimde 39 haftam nts 100 üzeri sanci cıktı ama ben hissetmiyorum 2 cm açılman var dedi heran gelebilir dedi bekliyorum hiç ağrı sizim yok ama kasilmalarim var rahim içinde hayırlısı bol bol dua edin kızlar allah hepimizin yardımcısı olsun bütün hamile kardeşlerimizi bi avazda kurtarsın insllah
Melekmehmetmadan Symgmnr benimde idrar yolumda intihap çıktı sanki bir şey rahminden çiki verecek gibi bebisiminde hareket lerini hissetmiyorum napiyim sence
Symgmnr Melekmehmetmadan canım acile git bence devlete. Ben gittim enfeksiyonu bilmiyordum doktor önce kan idrar istedi sonra muayene etti nstye bağladı 20 40 arası çıktı çok değil ama enfeksiyon sancı yapıyor dedi yatış verdi işte. Bence git inşallah yoktur hem bir şey kaybetmezsin için rahatlar
Symgmnr Melekmehmetmadan benim açıklığa bakmak istediler ben müsade etmedim yazı yazdırdılar kendi rızamla reddettim diye. Rahim ağzı kapalı dedi doktor ultrasonda içim rahatladı
Symgmnr Papatya85 bilgim yok canım sertleşmeyle alakalı. Doktoruna yaz bence olamzsa gider nstye baktırırsın
Heisenberg Papatya85 Ben her yalancı sancıda bu sefer kesin doğuruyorum diyordum hele bazıları nefes kesen türden :) bunların hepsi yalancı sancı.