Ben 4. Haftada başladı hala devam ediyor 13 haftalığız zofer kullanıyorum sabah akşam çalışan için daha zor ilaç içen çok kişi var çevremde çok şükür bebekleri sağlıklı bende içiyorum içinizi güzel ferah tutun inşallah geçecek kızlar dua edelim birbirimize