Kızlaaarrr yarın sezeryan ile bebeğimi kucağıma alıcam inşallah şu an çok değişik duygular içindeyim hala yarın Doğum yapıcama inanamıyorum😅 Doktorum sabah 6.30 da burda ol dedi saatler geçmez oldu resmen😅 sağ Salim hepimiz bebişlerimize kavuşalım Ne olur sizlerde benden dualarınızı eksik etmeyin🙏❤️