Sohretkural Sukeynahafsa benim de öyle 1-2 saattir agrım başladı her an olcakmısım gibi. Genelde adet gününden 3 gün önce başlarmış bu agrı hamileyken
Sukeynahafsa Sohretkural Ay hadi inş, mutlu haberler weririz birbirimize. Bnm qeçen ay baya bi qecikmişti adetim. 15 qünğm qeçmesine raqmen hiç bi aqrım sızım yoktu. Şimdi adetime 3 qün warken başladı, hyrlısı artık
Sohretkural Sukeynahafsa insallh canım ikimiz için de herşeyin hayırlısı 🙏 bana haber vermeyi unutma 😊 belin de agrı var mı
Ezgimrt1 Sohretkural canım gebelik için şüphelerin varmı göğüs şişkinliği vs... inşallah hamilesindir ama ecZaneden aldığım testlerde yanılma payı oluyor üzme kendini 🙏🏻
Sohretkural Ezgimrt1 canım yumurtlamadan 4 gün sonra iki damla lekelenme oldu bende. Normalde adet olacağım zaman 1 hafta öncesinden bel ve kasık agrım olurdu. Bugün sadece kaşıklarım ağrımaya başladı
Ezgimrt1 Sohretkural bende adet belirtilerim olmamıştı öyle anladım sende öyle düşünüyorsan kendine çok dikkat et adetin geçince de kan testi yaptır kesin sonucu o zaman alırsın
Sohretkural Bebek_ yok canım normal test yaptım erken gebelik testi falan değil. Ama yumurtlamadan 4 gün sonra iki damla lekelenmem olmustu ben kesin yerleşme kanamasıdır diye düşünmüştüm
Smg38 Sohretkural kendini strese sokma.lutfen gununu bekle bu sefer kan verip negatifi gorursen gelecek ay daha cok karamsar olacaksin bazi kisilerin erken bazilarinsa gec cikar mesela ben adetimden 3gun oncede normal gebelik yapsam silik sekilde bile olsa çıkıyor lutfen cok takma bende yasadim biliyorum az cok anliyorm inan bana kafada bitiyor dualarim sizinle🤲
Sohretkural Smg38 haklısın canım insan çok stres yapıyor onunda çok etkisi oluyor hersey Allahtan. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🙏 allah razı olsun
MrsDuman Bence adetinizin bi 10 gün geçmesini bekleyin öyle yapın sonra üzülmeyin benim 10 gün gecikmişti öyle yaptım sonra silik çıktı kan testinde 450 civarı çıktı hormonum daha çok küçük dediler
MrsDuman Bide biz isteyince değil o isteyince ve allah nasip ettiği zamanda oluyor herşeyin hayırlısı insallah sizin içinde hayırlısı olur ☺️☺️♥️
Sny_hkn10 Bebek_ benim erken gebelik testinde şeffaf bir çizgim oldu dün bugün kan verdim 1.20 çıktı siz ne yaptınız acaba?