ey_lull 6 hafta cezayir😣 burda türkiyedeki gibii ilk aylarda yapılan kan testlerini yapmıyolar siz yaptırdınızmı acaba
Gokbens Merhaba tatlı hamileler😊 37+1 haftalığım..Katar’da yaşıyorum..Hepimize zamanında, sağlıklı, acısız, rahat doğum diliyorum🙏🏼
Semide00000 Vusu çox saolun) siz də Hemçinin)) sizdə 34 di diesen yazmisiz burda) uje sizdə heyacan olar))😍😊