NimetDilmen bence şok düşünme gelsin diye, ailem beni günde 20 defa arıyor, ağrın var mı diye. Geçen hafta itibari ile konuşmama kararı aldım. Çünkü beklemekte doğumu geciktiriyor.. doğum sancısı hormonal bir durummuş. Biz de devamlı düşünerek bu hormonları hareket geçirmiyoruz..