fadimdurmus benimde kızım 28 kg falan onu kaldırdım bi kaç kez. Daha 15 haftalıgım. Birşeyy olmaz Allahın izniyle. Çok sakınılaan göze çöp batar , tabi ki dikkat etmekte lazım. Agrıların olması normal , rahim büyüyor. Benimde yumurtslıklarıma bazen bıcak saplanıyo sanki.