Mecburi olarak gebeligim boyunca 5 6 kere agir kaldirmisligim var bisey olmadi cok şükür internette görüyoruz spor yapan gebeleri halter kaldiriyorlar ağırlığa giriyorlar hemen düşüp gitcek bisey degil bebek saglikliysa yani. Hatta hamile oldugumu bilmeden de koltuk kaldrmistim temzlik yapmistm ağır dolaplar cekmistim spora gidiyodum ayaklarimla 40 kilo ittigimi biliyorum yinede icin rahat etmezse acile görün istersen