GoNCa Anneler, 6+2 deyiz ve demin çok hafif kahve rengi lekelenme olduğunu gördüm, acile mi gitmem gerek
MeltemOlgun GoNCa git ama diyecekleri şey bebek anne rahmine yerleştiğinden dolayı bazı kadınlarda kanama olabiliyor diyecektir çünkü aynısı bende de oldu
symbsrn GoNCa benimde 6. Hafta zamanlarında olmuştu kahverengi leke açıklı koyulu ve peçetede oluyodu genelde şuan 12. Haftadayız hiç bitmedi dahada oluyor doktorum bunun normal oldugunu yerleşmede olabilir yada içerdeki eski kanlarda olabilir korkulacak durum yok dedi hap yada iğnenin biyere kadar korudugunu boşuna ekstra ilaç almamam dikkat etmem gerektiğini söyledi çok şükür hiç bi sorun yok bebektede bendede sağlıklı şekilde büyüyor tabiki her doktorun görüşü farklı mutlaka görüşün inşallah herşey iyi olur 🤗🙏🏻
GoNCa Handeaslan39 affına sığınarak yazıyorum, wc ye çıktım ve silince fark ettim okadar haffif ve azki acaba yerleşim kanaması olabilirmi
Dilek5555 GoNCa benımde pembeydı sadece peceteye sıkdıgımde gelmıstı 1 kez ama ben suan ıgne ve ılac kullanıyorum
GoNCa MeltemOlgun burdada çok okudum buna benzerini, yarın sabah olmazsa bi gidip danışayım bakayım ne dicek, ve okadar hafıfdiki dikkat etmeseydim fark etmezdim bile, ondan sonra bidaha oldumu sende veya ilaç verdilermi
GoNCa Benim aslında hiç bir şikayetim yok ne kusma ne tiksinme ne başka bişey, bugün sadece adet olacakmış gibi hafif bi ağrım vardı
Minnosunannesi GoNCa kanamayı küçümseme benimde öyleydi düşük tehlikesiymiş seni korkutmak için demiyorum ama nolur nolmaz . Ciddi bişey olup olmadığına doktor bakıp karar versin. Çünkü bende öyle önemsemedim az diye ama içerde kanamam çoktu.
GoNCa MeltemOlgun bugün mesela birseyim kalmadi, ama doktorada gitmedim sali günü icin randevum var, eger daha farkli olursa giderim
RamazanFuLyaUzuner Kızlar ben de de agrılar devam ediyor özellikle bugün belim agrıyor ve az bısey peçeteye sildikçe kahverengi leke var ama her sildiğimde değil bi gidiyorum tuvalete Yok bi gidiyorum var anlamadım korkuyorum dün doktora gittim randevum vardı hiç bi sıkıntı yok dedi son adetime göre bugün 6 haftalık ama kese yeni oluşuyor daha dedi 10 gün sonra gel dedi napcam şimdi 😓😓
Dilek5555 RamazanFuLyaUzuner canım benım de ole geç döllenme korkma bol bol dınlen tamam mı bende doktorum gıttım herşey çok güzel dedı aksama geldım lekelenme oldu suan bende 7 haftayım ama bebegı görmeye salı gıdıcem ne kadardı kesen
RamazanFuLyaUzuner Dilek5555 hiç bısey söylemedi canım kese boyutu falan 10 gün sonra gel dedi kan aldı iki üç tüp idrar aldı sonuçlarınla birlikte konuşuruz 10 gün sonra dedi ben şimdi bekleyim demi gitmeyim hastaneye falan çok korkuyorum canım ya 😓 senin geçti mi peki lekelenme
Dilek5555 RamazanFuLyaUzuner yok hala gecmedı canım ıgne ılac kullanıyorum ama gergin lekelenmem olmuo 4 günde 1 kez o da peceteye sılınce ultrason kağıdında yazıo aslımda
RamazanFuLyaUzuner Ultrason kağıdı var elimde ama üstündeki yazılar net değil canım ne yazması gerekiyor mesela cm olarak falan mı ? Anladım canım bana vermedi hiç bisey çünkü dün sordu hiç biseyim Yoktu ki bugün oldu 10 gün bekle gel dedi ama böyle devam ederse olmazsa yarın falan gidiyim bende bi