Kızlar Merhaba merak ettiğim bir konu var.
Okuduğum bazı makalelerde insanlar dışında doğada hiç bir canlının yetişkinlikte süt içmediği, çünkü yetişkin bir vücudun sütteki laktozu sindiremediği ve sütün yetişkin bir vücuda hiç bir faydası olmadığını bunun yerine yetişkinlerin sadece peynir, yoğurt ve Kefir tüketmesi gerektiği falan yazıyordu. Ben süt ve süt ürünlerini çok seviyorum. Özellikle köy sütüne bayılıyorum kaymak, tereyağ,yoğurt falan yapıyorum. İzlediğim bazı kadın doğum doktorlarının videolarında da hamilelerin “uht “ pastörize süt veya yoğurt tüketmesinin daha sağlıklı olacağını söylüyordu. Köy sütünü kaynatınca çoğu yararlı bakterinin öldüğünü vs. diyordu.
Sizlerin doktorları ne tavsiye etti veya hangisini tercih ediyorsunuz ?