Kızlar merhaba aramızda ipek kirpik veya baska birşey yaptırıp kirpikleri dökülen var mı ben yaptırdım kirpiklerim cokk kötü oldu birbirne karıstı döküldü falan bi kaç aydır bekliyorum düzelmesini ama makyajda yapımca toparlayamadı simdi önümüzdeki 1 ay hiç makyaj yapmamayı düşünüyorum ve kirpiklerimi eski haline getirmek için etkili bir serum yağ karışım vs bilginiz varsa önerebilir miisniz cok canımı sıkıyor