Kızlar sabah çatı muayenesi oldum çok fazla kan geldi çatı muayenesinden kalkar kalkmaz sonra nst girdim sancım çıktı 70 80 lerde 4 5 saat oldu hayla az bişe kan gelio bide karnım sertleşip duruyo böle olması normalmi ağrım arada oluyo belimde ama çok az