Zeyzey20 bugün tekrar gittim kontrole, doktoruma odaları görebilir miyiz dedim cıktı bize ameliyathaneyi dogumhaneyi gezdirdi.. ayrıca yenidoğan yogunbakıma kapıdan bakma imkanı buldum tertemiz, ilgilerinden cok memnunum. Yogunbakımı olması da cok önemli tabi ki ben değerlendirmenizi öneririm