Merhaba kızlar 16+4 günlük hamileyim daha önce yazmıştım ikiz bebeğimin birinin kalbi durdu diğeri iyi diye en son 2 hafta önce doktora gittim herşey güzeldi kalp atışı falan yarın yine gideceğim bundan önce ki günlerde günde bi kaç kez de olsa tekmesini hissediyordum ama 2 gündür biraz sakin çok tekme atmadı yarın doktora gideceğim içinde çok stresledim sanırım ama herhangi akıntım kanamam yok çok şükür yine de korkuyorum birşey olmuş mudur sizce? 😔