Şehir hastanesine bir kere gittim (başka bişey için ama hamile olduğumu öğrendim, daha farklı seyler çıktı ikisinin şokuyla ağlayarak çıktım) doktor çok ilgisizdi. Girmemle çıkmam bir oldu. Türk hastanesinde, Türk doktorların kapısında Türk’e rastlamadım. Sadece çok fazla Suriyeliydi. O kadar doluluk olduğu için doktorlarda o sırayı bitirebilmeleri için aceleci davranıyorlar diye düşünüyorum. Dogumdada nasıl olur orda bilmiyorum birsuru kadın aynı anda doğuracak o kadar ilgili olabilecekler mi ? Yani o kadar bebeğin içinde bebeklerin karışma ihtimali bile aklıma geliyor. Fazlami kuruntu yapıyorum bilmiyorum. Ama temiz ve tek kişilik oda verdiklerini duydum