Bende kızım için aynısından yaptırdım pembe olanı bebek çikolatası ve lokum içinde hacışerif gercekten çok güzel görünüyo sanırım oraya yaptırıcam buz aküleri ile gönderiyolar siparişleri ama yinede doğuma yakın sipariş vericem hayırla gelsin yavrularımız