PirayeAkca yok canım doğum baslamiyodur nisandır o büyük.ihtimal korkma doktorunun dönmesini bekle yada hastaneye git böyle önemli konuları burda paylaş tabi ki ama kimse doktorundan iyi bilemez maalesef suyun gelmediyse ağrın sancin yoksa korkma nisan bile olmus olsa doğumun yaklaştığının habercisiidir bu durum🤷🏻♀️