Başlık açmak istemezdim ama başlıklarda aradım bulamadım. Ben hamileliğimin ilk haftalarında çok uyuyordum. Sonra 12. haftadan sonra gmişti. Şu an 18. Haftadayım . Bir kaç gündür kafamı kaldıramıyorum. Sürekli yorgun hissediyorum, sürekli uykum var. Bu durumu yaşayan var mı? Doktora mı gitsem?