Merhaba .. benim ilk doğumum oldukça kolay gecti şuanda ikinci bebeğimi bekliyorum umarım bu da kolay geçer 😉 ilk gebeliğimde 38haftalık kontrole gitmiştim .. sancım varmış ama ben hissetmiyorum tabi ki .. 3 cm açılmam olmuş doktorum ertesi güne yatışını verdi suni sancıyla doğumumu gerçekleştirdim.. Şuan da 36+3 üm bu gebeliğimde kasılma sancı çok hissediyorum .. hayırlısı artık 🙏🏼 Hepimiz sağlıkla bebişlerizi kucagımıza alalım inş 🙏🏼