Selam herkese. Aranıza yeni katıldım. Ben de 6 haftalık 3 günlük hamileyim. Kontrolde bebeğimizin kalp atışlarını duyamadık.Bir kaç gün sonra tekrar gideceğiz. Doktorumuz herseye hazırlıklı olun dedi. Açıkçası çok korkuyorum , bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar var mı?