Zeyneb96z sık idrara çıkma o zaman da oluyordu ama bayramda ben tam 24 haftalıktım. O hafta uzun yol yaptım ondan sonra bebek toplanmaya başladı tabii spesifik olarak bir anlamı olmayabilir denk de gelmiş olabilir. Ultrasona girdim nst ye falan sancın yok normal dediler. Bir de erkek bebekler anne karnında çok direnirmiş. O kasılma değil de direnme olabilir dediler. Daha önce doğum yapmadığım için kasılma ile bebeğin direnmesi arasındaki farkı ayırt edemiyor olabilirim.